10 Şubat 2014 Pazartesi

TRUF

Çok sevdim ben bu trufları hafta sonu yaptığım kek hafta içi çarşamba gününe kadar yeniyor sonar artık eşim de bende yemek istemez oluyoruz hop koşuyorum mutfağa hemen en pratiğinden çekmece de ne varda çikolata sos, puding yapıyorum bekletiyorum buzlukta 2 saat çıkarıp yuvarlıyorum hindistan cevizi, pasta süsü, fındık parçaları artık ne varsa evde koyuyorum kağıt kalıplara ım bir bakıyorum ertesi güne kalmamış::::))

Bu sefer ki truflar vişneli bademli kalan kekten yapıldı
ve tatları inanılmaz oldu bu nasıl bir aşktır vişne, bade, çikolata off off gidip hemen bir kek yapmalı sonra kek bayatlamalı ve truf yapılmalı::))
Evet evet kafayı yedim sanırsam birazcık da acıktım onla da alakalı herhalde gözümün önüne geliyor truflar bu kış gününde vişneyi nerden bulup yapacağız diyenler içinde süper freshin dondurulmuş vişnesi var arkadaşlar bilmeyenler buradan duyurulur ama en güzeli yazdan buzluğa atmak bence eve gelen misafirler kış ortasında vişneli bir tat bulunca inanılmaz iltifatlar alınıyor benden size söylemesi ::)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

degerli yorumlarınız için teşekkür ederim