15 Mart 2014 Cumartesi

KAŞARLI TAVA BÖREĞİ

Yine ben yine ben.:)
Bu aralar kendime ben bile şaşırıyorum normal günde bile yorgunluktan ölüyorum diye söylenirken bu aralar iş yerimde yaşadığım yoğunluk,stres,huzursuzluk vs gibi durumlara rağmen içimde hala bitmek bilmeyen bir enerji var sanki eve gelip hem akşam yemeği hem de sabah için kahvaltı hazırlamak bilgisayar başına oturup yayın yazmak eşim gelince onunla sohbet etmek film izlemek derken sabahın 6sında kalkmamla akşamın 12sinde yatmam bir oluyor ama yine de bu aralar hiç söylenmeden keyifle elimden geldiğince yetişmeye çalışıyorum herşeye..
Ve bu saydığım günlerden bir gün eve gelip sabah için hemen dolaptaki yufkalardan tava böreği  yapmak geldi aklıma daha önceden tava böreğini yapmıştım hem pratik hem de çok lezzetli olmuştu aramızda kalsın hemde çok kolay:):) aman erkekler duymasın..:)
Özel bir tarif olarak malzemeleri yazmayacağım tavaya biraz sıvı yap koydum  benim dolabımda iki tane yufka vardı yufkaları parçalara böldüm tavanın altına döşedim üzerine hafif sütle-yağ karışımı yapıp sürdüm biraz da kaşar vardı kaşarları rendeleyip yufkaların üzerine serpip kalan yufkayı da kaşarların üzerini kapatacak şekilde yerleştirip ocağın altını açınız böreğinizin altı pişince spatula yardımıyla ters çevirip diğer tarafını da kızarana kadar pişiriniz.(böreğin bir tarafı yaklaşık olarak 4-5 dakika da pişiyor)
Böreğiniz piştikten sonra servis tabağına alıp üzerine nemli bez ile  örtünüz.( Böreğinizin yumuşak olmasını sağlayacaktır)


2 yorum :

  1. kahaltıda sıcak sıcak harilka olur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle hem de çok pratik.tesekkur ederım canım

      Sil

degerli yorumlarınız için teşekkür ederim