23 Kasım 2013 Cumartesi

TAZE FASULYE SAKLAMA

Yazın her şey ne kadar lezzetli taptaze oluyor ama kış gelince o güzelim sebzeler meyveler hiç kalmıyor bende kışa hazırlık olarak buzluğa atabildiğimi atıyorum fırsat buldukça sizlerle paylaşıyorum
evet gelelim bugünkü hazırlığımıza..

Ben genelde taze fasulyeyi çok seviyorum evimizde de oldukça  tüketiyoruz bu yüzden de dolapta olması kışın çok işimize geliyor.
Herkesin farklı bir şekilde yapışı var ben fasulyeleri uzunlamasına kesip ikiye bölüyorum ve ocağa suyu koyuyorum fasulyeleri yıkayıp süzgece alıyorum ve suyun içine döküyorum yaklaşık 4 dk şok haşlama yapıp bir tepsiye alıp soğumasını bekliyorum soğuduktan sonra yapacağım kadar buzdolabı poşetlerine doldurup buzluğa atıyorum çok pratik oluyor


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

degerli yorumlarınız için teşekkür ederim