7 Aralık 2013 Cumartesi

PİYANO KEK

Hep merak ediyordum ama kısıtlı zamanlarda yeni tarifler denemek biraz riskli geliyordu bana ta ki birsence nin sitesine girene kadar fotoğraf o kadar güzel görünüyordu ki dayanamadım hemen denedim tarifin orjinali birsence sitesinde mevcut ben biraz değiştirerek yaptım çok lezzetli oldu şiddetli tavsiye ediyorum ellerine sağlık birsence..
MALZEMELER
2 tane yumurta
Yarım  su bardağı toz şeker
Yarım su bardağı süt
Yarım su bardağı sıvı yağ
 2 çorba kaşığı kakao
1 paket vanilya
 1 paket kabartma tozu
 1 su bardağı un
KEKİ ISLATMAK İÇİN;
1 su bardağı süt
2 çorba kaşığı kakao
 Yumurta ve şekeri çırpınız. Diğer malzemeleri de ekleyip kare borcamı margarinle yağlayıp üzerine karışımı dökünüz. Fırınınızı 180 c ayarlayıp önceden ısıtınız kürdan testi uygulayarak pişip pişmediğini kontrol ediniz.Fırından çıkınca üzerine kakaolu süt karışımını dökünüz.( kekin üzerine dökmeden önce kakaolu sütü süzünüz ben süzerek yaptım kakaonun topaklığını almak için)
birsencenin sitesinde muhallebi tarifi vardı ben üşengeçliğimden hazır krem şantiyle yaptım krem şantiyi yapıp kek pişene kadar buzdolabında soğutunuz. Soğuduktan sonra kekin üzerine sürünüz servis yaparken de kakao serpiniz .
1-2 saat buzdolabında beklettikten sonra tadı mükemmel oluyor.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

degerli yorumlarınız için teşekkür ederim